2009. december 22., kedd

Ma szabin voltam papiron es meloztam valojaban.

Holnap is melozok.

Ma rakerdeztem a dolgokra, hogyha benn maradok es kesz leszek a meloval akkor holnap mi lenne ha nem jonnek.
A valasz egy hatarozott nem volt nemi kacaraszas kisereteben.

Fasza!
Ennyit a szabadsagrol.
Abban a pillanatban nagyon elgondolkoztam azon, hogy szerdan elfelejtek bemenni, amugy is szabadsagon vagyok, a jelenleti ivemen alairtam a szabadsagot, mint napot es a szabadsag engedelyezo lapom is ala van irva (fonok alairas, az en alairasom stb).

Holnap rakerdezek, hogy akkor most mi a tosz van, lesz a ket nap lenyelt szabadsagommal.
Gondolom majd ujra kezet kell tordelnem, toporognom a szonyeg szelen, hogy valahogy kiadjak azt a maradek ket napot.
Es meg legyek halas, hogy (talan) megkapom.

Mi a halalert nem tudjak akkor megmondani, hogy az ev vegere ennyi szabit hagyjatok, mert eddig es eddig melozunk?
Az mar gondolom tul egyszeru lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése