2011. szeptember 7., szerda

Vegyek 8 giga ramot a gepembe vagy inkabb hanyagoljam?

Jo kerdes.

3 megjegyzés:

  1. Ha kihasznalod megfelelo renderelo vagy egyeb studiomunkara valo programokkal (PS, 3Ds max, Maya, Sony Vegas stb) akkor megeri a vegtelen mennyisegu RAM, egyebkent meg sztem 4 GB is eleg, nekem annyi van es eddig talan egyszer ha kicsordultam belole, de azt is csak azert mert kikapcsoltam a lapozofilet. (Windows 7)

    VálaszTörlés
  2. Figyelembe véve, hogy sajnos a munkahelyed nem biztos, én inkább hanyagolnám.

    VálaszTörlés
  3. Vegul is mind a ketto jo erv.
    En meg arra jutottam, hogy egyelore az e-penisz novelesen kivul nem sok ertelme va.
    Meg mire ugy mondd keves lesz a 4 giga ram (4 giga DDR3 1333Mhz) addigra mar lehet el is avult a DDR3.

    Szoval inkabb a zsebemben marad a penz.

    VálaszTörlés