2011. december 2., péntek

Szoval...

December elsejevel megkaptuk a munkaszerzodes modositast, hogy 2012 januar elsejetol az uj telephely ahol dolgozni kell(ene) Pomazon van.
Aki alairta az elfogadta a dolgot, aki nem az nem.

En nem irtam ala, de ez mar jo par honapja nyilt titok volt.

Felmentem a konyvelohoz es megbeszeltuk a dolgokat, hogy hogyan mondanak fel nekem.

Mivel 5 eve vagyok a cegnel alkalmazasban ezert a torveny szerint masfel honap felmondasi ido jar nekem, plusz 2 honap vegkielegites.
December elsejetol felmondasi ido alatt allok es a munkaviszonyom 2012 januar 15-vel szunik meg.
Az utolso nap amikor dolgozok az 2011 december 15-e lesz, december 16-ra kivettem egy szabit, bemegyek alairom, felveszem a kilepo papirjaim es kesz vege.

Az anyagiakrol:
December 16-an kifizetik a decemberi es a fel havi januari fizetesem, a 2 havi vegkielegitest plusz a fenn marado 5 nap szabadsagomat is kifizetik.
Azert csak 5 napot, mert december 2-ra, december 9-re es december 16-ra kivettem szabit.
Nem akartam kitolni a kollegakkal, hogy kiveszem az osszes (8nap) szabim, meg azert az a par ezer (par 10 ezer) forint plusz is jol fog jonni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése