2011. december 16., péntek

Vege.

A majd hat es fel eves munkaviszonyomnak ugy mondd vege.
Pontosabban 2012 01. 15-en lesz vege, de akkor mar par nap hijjan majdnem meg lesz a hat es fel ev.

Tegnap osszeramoltam a maradek cuccaim, elbucsuztam a kollegaktol (majdnem elsirtam magam) es kimentem a kapun.
Nem ereztem azt a megkonnyebbulest amit akkor ereztem amikor egy olyan munkahelyrol mentem el ahova a vege fele mar ugy mentem be, mintha a kivegzesemre mentem volna.
Inkabb meg voltam (vagyok) ijedve, hogy mi lesz velem, hogy fogok munkat talalni.

Nyomdaba bekerulni, mint gepmester kb. olyan, mint Lotto 4-es nyerni.
Egyszeruen elszomorito, hogy van az embernek egy szep szakmaja, de annyira beszukult a nyomdaipar (nagyon sok nyomda ment tonkre), hogy egyszeruen szinte kihalasos alapon lehet bekerulni nyomdaba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése