2012. április 24., kedd

Bementem az Uzsokiba es korbe kellett jarnom a fel utca tombot mire megtalaltam a 16-os epuletet.

Bementem odaadtam a megfelelo embernek a beutalom erre kozolte, hogy a XV. keruleti lakosok nem ide tartoznak (BASSZA MEG!!!) es amugy se tudja ebbol a beutalobol megmondani, hogy pontosan milyen ulra hang kell (KURVA ISTEN BASSZA MEG!!!), mert ha erszukulet van ahhoz valami masfajta kell es olyan ultra hangjuk nincs.
Ha meg tenyleg az kell amit a doki felirt akkor is csak juniusra!!!, juliusra!!! van idopont!!!
Ekkor kezdtem el komolyan azt erezni, hogy elonti a szar az agyam.

Most ket variacios lehetosegem van.
1.: szerdan elmegyek a korzetihez a szar beutaloval es csinaltatok ott egy jot amivel elmegyek a megfelelo helyre az ultrahangra es annak az eredmenyevel visszamegyek az ortopediara.
vagy
2.: szerdan elmegyek az ortopediara, valahogy bepofatlankodok az orvoshoz, elkuldom a halal jo budos, szaradt gecitol repedezo faszara es kipaszirozok belole egy jo beutalot a megfelelo helyre.

Na most az egeszben az lesz a legmokasabb, hogy mire megvan az ultrahang eredmenye addigra a ver, vizelet eredmeny olyan regi lesz, hogy szart se fog erni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése