2012. április 11., szerda

Jol felhuztak egy privat uzenetben az egyik hardverrel foglalkozo IT oldal privat uzeneteben.

Azzal nyaggatott az iro, hogy miert nem segitek neki a PowerMizer Manager-t beallitani stb.
Kozoltem vele, hogy a Google a baratja vagy forditsa le a Google forditoval.

Erre elkezdett pattogni, hogy ennyit tudsz, maskor ne szolj hozza a temakhoz.
Na akkor durrant el az agyam es ezt uzentem neki.

"Figyelj!
Jól!
Mert csak egyszer írom le!

Először!
Ott a fórum ott lehet nyivákolni, hogy segítsegnek!

Másodszor!
Nem fogok senki kénye kedvéért ingyen és bérmentve melózni!
Voltak már ezzel rossz tapasztalataim, hogy időt, energiát nem kímélve csináltam dolgokat és még pénzt se kaptam érte, ezért megfogadtam, hogy soha a büdös életben fórumon, közösségi oldalon nem fogok semmiről semmilyen információt azon kívül leírni, hogy a program.
Ne én rajtam és a munkámon élősködjenek!

Ha lesz saját oldalam akkor majd oda írok kifejtős írásokat, mert tudom, hogy annak én leszek a szellemi tulajdonosa és az oldal reklámjaiból én (érted ÉN) részesedem és nem más.

Lehet legecizni, pénz sóvár, szemét, kampós orrú zsidónak titulálni.
Leszarom.
Amíg nem látok pénzt a munkámból addig csak ingyen ennyi jár.
Te se a főnök két szép szeméért mész be a munkahelyedre melózni, hanem azért, hogy azt a tudást amivel rendelkezel pénzé tedd.

Amíg nincs pénz a munkámért addig mindenkinek lófasz a seggébe!

És akkor egy kis kifejtés a végére az üzenetedre válaszolva.

"nem viccből kérdeztem"
Nem viccből írtam amit irtam.
Több önállóságot.
Benn a melóhelyen nálunk tudod mi volt a mentalitás?
Old meg bazd meg!
Ez és megoldottuk.

"ha ennyit tudsz..."
Néha többet, néha kevesebbet tudok a te esetedben kb. ugyan annyi idő alatt összedobtam volna egy használható írást a programról, mint amennyi idő alatt ezt a szép hosszó levelet megírtam neked, de nem teszem a fentebb taglalt okok miatt.

"inkább ne szólj hozzá több cikkhez!!"
Majd ha esetleg MODERÁTOR leszel akkor talán megtilthatod, hogy ki mihez és hogyan szól hozzá és szankcionálhatód a hozzászólásokat, de addig, hogy felnyald magad olyan szintre nagyon sok szaros segg lukba kell feltolnod a fürge nyelved a meleg fosig!

A témát ezennel lezártnak tekintem a következő privátodnál elolvasás nélkül letiltalak.

További szép estét, vagy reggelt ha reggel olvasod a válaszlevelem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése