2012. május 18., péntek

Kivancsisagbol felhivtam a Logitech tamogatas vonalat, hogy hatha van nekik csak kulonallo nagy markolatjuk a Logitech G9-hez es ha van mennyiert tudom megvenni.
Kozoltek, hogy van nekik es nem kell fizetni semmit, csak adjam meg a cimem es a UPS-sel kikuldik.
Eloszor azt hittem rosszul hallottam es rakerdeztem, hogy biztos ingyen?
Mert a garancia mar reg lejart es nagyon szivesen fizetek is a markolatert, mert annyira szeretem azt az egeret.
Azonnal valaszoltak, hogy tenyleg ingyen kuldik ki, nem kell fizetnem semmit!
Na ekkor kellett visszaraknom az allkapcsom.
Megadtam az adataim es mondtak, hogy a UPS-tol kapok visszaigazolo levelet amivel nyomom tudom kovetni, hogy merre jar a markolatom.
Szepen megkoszontem a segitseguket es leraktam a telefont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése