2012. május 21., hétfő

Reggel raalltam a merlegre es 93,9 kg-t mutatott.

11 megjegyzés:

  1. Lovesem sincs.
    Kb. 170 magas vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A BMI a Body Mass Index. A súlyt el kell osztani a magasság négyzetével.
      18.5-25 normális
      15-30 túlsúlyos
      30-35 közepesen kövér

      A te értéked 93.7/(1.7x1.7) = 32

      Törlés
  2. Akkor jol ereztem, hogy nem artana fogyni.

    VálaszTörlés
  3. A magasságodhoz viszonyítva 54kg-72kg között kellene lenni a súlyodnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anno voltam mar 72, kin keservesen lementem 72 kilora.
      A negativ rekordom kb. 69 kilo volt, de akkor idegileg nagyon a padlon voltam.

      Egyelore annak is nagyon orulnek ha kb. 75, 80 kilora le fogok tudni fogyni.
      Az a baj, hogy hizasra hajlamos vagyok, ezt az anyamtol orokoltem.

      Törlés
  4. Sajnos a fogyókúrák nagy része eredménytelen. Miután abbahagyják a kúrát több súlyt szednek fel mint amennyit a kúra alatt leadnak. Amire szükség van az egy életre szóló (nagyon alacsony szénhidrát-tartalmú) radikális étrend-változtatás.

    VálaszTörlés
  5. Igen ezzel tisztaban vagyok.
    Plusz minden nap mozgas stb, stb, stb.

    Az esti futas kozben dioztam azon, hogy inkabb fussak, kocogjak tobbet a kb. 2500 meter futas es kb. 5000 meter bringazas helyett?
    Alkatilag alapbol vastagok a combjaim (nadragot nagy valogatas, keresgeles aran tudok venni), ha hizok akkor egybol combra jonnek fel a centik.
    Futassal le tudok faragni belole, de felek, hogy a bringazastol meg vastagodni, izmosodni? fog.
    Altalaban ugy tekerek, hogy kis attetellel (21 sebesseges monti, elol a kozepso fogaskerek, hatul az otodik fokozat) kb. 20 km-es sebesseggel, hogy szerintem magasban legyen a pulzus.
    Szoval kicsit meg vagyok love.

    VálaszTörlés
  6. Ez mind szép de az étrendet is rendbe kéne tenni.
    Egy érdekes cikk:
    http://www.skynews.com.au/health/article.aspx?id=749432&vId=3247332

    VálaszTörlés
  7. Itt van még egy link, ezen müködik a videó.
    http://au.news.yahoo.com/queensland/a/-/newshome/13662171/queensland-fitness-revolution-takes-shape/

    VálaszTörlés
  8. Ok megnezem.

    Azert figyelek a kaloirakra, szenhidratra is.
    Megprobalok minnel kevesebb szenhidrat dus kajat enni.
    Sok zoldseget eszek, paprika, paradicsom, uborka, stb.

    VálaszTörlés