2012. augusztus 17., péntek

Felmerult a kerdes a kommentek kozott, hogy miert jo vagy jobb egy gemer vagy normalisabb egerpad.

Anno amikor meg egy egyszerubb optikai egerem volt nem nagyon foglalkoztam a temaval, mert ment az eger rajta szep volt, jo volt.
Amikor megvettem a Logitech G9-es egerem azzal a hulye problemaval szembesultem, hogy a par szaz forintos egerpadon az eger szovet bevonatu vezeteke letapad es rossz volt vele egereszni.
Eloszor az asztalon hasznaltam, azon nagyon szepen csuszott az eger, de inkabb vettem egy muanyag egerpadot, mint hogy az asztalt "szetcsiszoljam" az eger talpaval.
A muanyag egerpadon is szepen csuszott az eger csak az volt a baj vele, hogy amint valami kemenyebb anyag kerult a egerpad es az eger talpa koze csikorgott az eger stb.
Vegul hosszas hezitalas, teszt olvasas, forum turas utan vettem egy SteelSeries QcK mini egerpadot es meg vagyok vele elegedve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése