2012. augusztus 13., hétfő

Kivancsisagbol beraktam a DVD iromba (Pioneer DVR-215D) a 2002 elejen (kb. 2002 tavasza) irt elso MP3 CD-m es csont nelkul olvasta az irom.
A lemez gyartoja a Ritek Co.
Az utolso szamot nem birtam lemasolni, mert anno sajnos tulirtam a lemezt.
A 2003 elejent irt Noname Tesco-s CD-t is olvassa az irom.
A lemez gyartoja valami Multi Media Masters & Machinary SA.

Ha jol emlekszem akkor anno ezeket a CD-ket egy LG iroval irtam 16x-os sebesseggel.

Idovel atalltam a DVD-kre.
Hosszu ideig TDK lemezeket hasznaltam, de amikor belefutottam egy jo fel doboznyi szar lemezbe (nem tudtam megirni a lemezeket, allandoan leallt hibaval az iras) akkor atalltam a Verbatim-ra.
Azok kozott is szokott lenni hibas darab, de aranyaiban joval kevesebb, mint a TKD-nal.
A kulonbozo Noname lemezekkel inkabb nem is kiserletezgetek.
Az exmunkatarsaim sok noname lemezzel megleptek, hogy irjak arra nekik filmeket, jatekot es aranyaiban eleg sok volt a hibas lemez.
A DVD-ket regen 16x-os vagy nagyobb sebesseggel irtam aztan par teszt elolvasasa utan atalltam a 8x-os sebessegre, azon a par percen mar nem mulik semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése