2012. szeptember 7., péntek

A vizsgan hihetetlen mazlival ket olyan tetelt huztam ki amirol csak rizsazni kellett.
Egyszer atolvassa az ember es mar tudja, mert annyira egyszeru.

Ezek voltak a tetelkerdeseim:

A kereskedelmi egyseg szabalyszeru mukodtetese:
16. Tetel:
Foglalja ossze egy kereskedelmi egyseg nyitasaval kapcsolatos gyakorlati teendoket!
Mutassa be, hogyan alkalmazza a bolt mukodesevel kapcsolatos szabalyokat!

A bolti penztaros tevekenysege:
14. Tetel:
Melyek a penztaros feladatai az aru- es vagyonvedelem teren?
Milyen szabalyok vonatkoznak a penz es a kulonbozo penzhelyettesitok atvetelere, az aru atadasara?
Milyen jelentosege van a penztargeppel osszekapcsolt merlegnek?
Mi az eloiras a penztaros sajat penzenek tarolasara, munkaido alatt?

Mind a ket tetelnek elmondtam kb. a harmadat es kozolte a vizsgaztato, hogy ok ennyi nekem eleg es beirta a vizsgalapomra az eredmenyt.

Kb. akkora makom volt ezzel a ket tetellel, mintha ket heten belul egymas utan harmasom lett volna a lotton.

Mindegy az a lenyeg, hogy tanultam, levizsgaztam, ezt mar senki nem veheti el tolem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése