Volt egy kb 10-15 perces elmeleti oktatas amin olyan altalanos dolgokat mondtak, amit egy laikusnak is azonnal leesik.
Aztan kimentunk a szabadba a targoncakhoz, az oktato fazon kb. 2-3 perc alatt eldaralta, hogy mik a kezeloszervek aztan raultette az geyik mar targoncan dolgozo fazont a gepre, hogy az mutassa meg mit kell csinalni.
Kicsit feltem, hogy hogy fog menni a vezetes, mert meg eletemben nem vezettem autot (se), de ahhoz kepest elsore (szamomra) meglepoen jol ment a dolog.
A vizsga annyibol fog allni, hogy a munkavedelmi szabalyok es a targoncas elvarasok szerint le vagy fel kell rakni egy rakat tetejere 5 darab raklapot es a rakat melle kell tenni azokat.
Ezt meg kell csinalni a beulese es a beallasos targoncaval, a gyalogkiseretu targoncaval meg fel kell venni az "arut" es egy kicsi kerulgetni kell a lerakott bolyakat, majd vissza kell vinni az "arut" a helyere.
beuleses targonca
beallasos targonca
gyalogkiseretu targonca
Az egyik oktato eleg normalis volt, a masik meg turelmetlen.
Vegul is mindegy, az a lenyeg, hogy elbreakeltunk a targoncakon, gyakoroltunk.
Elsose senki se ugy ul fel a targoncara, hogy keni, vagja a dolgokat, a rutint meg nem itt fogjuk megszerezni.
Ezt a gyakorlasi lehetoseg pont arra jo, hogy az ember atcsusszon a vizsgan es meglegyen a hivatalos jogositvanya a targonca(k)ra.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése