2012. október 16., kedd

23 ora utan kicsivel (2012 10. 15.) kileptem a munkahely ajtajan, mire haza jutottam fel egy volt (2012 10. 16.) haromnegyed egykor beajultam az agyba, haromnegyed otkor felriadtam es egy oraval kesobb mar indultam a Munkaugyi Kozpontba, hogy bejelentsem, hogy van allasom.
Befele menet a metron majdnem elaudtam.
Reggel hetkor a harmadik voltam a sorban, kedelyesen elbeszelgettunk a tobbiekkel.
Kb. 9-re vegeztem az ugyintezessel.
Hazaertem, elindultam a fodraszhoz, mire odaertem ugy elvert az eso, mint buzi a faszat.
A fodrasz megcsinaltam a nyari es vizsgahajam (oldalt nullas, felul 3 mmes).
Hazajottem, kimostam a hajambol a hajat es ajultam be az agyba aludni.
Ket oraval kesobb arra riadtam, hogy egy legy szteppel a homlokomon.
Nem tudtam tovabb aludni es felkeltem.
Bedobtam az arcomba egy Burn-t es egy kapszula Power Force-t, hogy eszhez terjek.
Elmentem vizsgazni elotte bedobtam egy Monster Rehab-ot (ez mar a masodik volt ezen a napon).
Levizsgaztam.
50 pontbol 43-at ertem el.
Leszarom...
Hazajottem, elmentem futni a futas vegen mar szo szerint alig lattam az almossagtol, lepancsiztan, kajaltam es most irom ezt a bejegyzest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése