2012. október 12., péntek

Ugy megalaztak ma, hogy nem semmi.
Mondom a fonoknek, hogy el kene mennem az OKJ-s vizsgara.
Mondja, hogy nem erdekli oldjam meg.
Mondom mi lenne ha arra a napra a szemelyzeti vagy ki a picsanak irnek kervenyt, hogy adjon fizetesnelkuli szabit.
Erre azt mondja, hogy irhatsz csak nem fogom elkuldeni.
Kopni nyelni nem tudtam a dobbenettol.
Aztan ott kellett mindenkinek a meleg fosig benyalni, hogy csereljunk napot.
Meg, hogy miert nem szoltam a szemelyzetisnek, hogy vizsgam lesz, stb, stb, stb.
Nem akartam mondani a fazonnak, hogy szeptember kozepen meg a legvadabb remalomban se gondoltam, hogy oktober elejetol egy Tesco-ban fogok melozni es igy szerveztem a dolgaim.
Meg azt se nagyon akartam mondani, hogy a hr-es csaj ezzel ugy lerazott, mint a kutya a vizet magarol.
Vegul sikerult megoldania dolgot.
Egyik nap mehetek be 22:30-ig melozni, a kovetkezo nap meg 05:30-ra.
Fasza.
Komolyan mondom rohely.
Mar ott tartottam, hogy jo akkor 10. 17og melozok es felmondok.
Nem azert lett kifizetve a kb 120 ezer, hogy veszi hagyjam az egeszet, bukjam a vizsgat, ujra befizessem a vizsgadijat, hogy levizsgazhassak.
57 ezer par szazert meg nem erzem, hogy kurvara motivalva lennek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése