2012. december 27., csütörtök

A sztori a kovetkezo.
Meghozta a UPS a tabletem.
Kicsomagol, bekapcsol, felrak ra par programot, kezdem belakni.
Beugrik, hogy be kene rakni a SIM kartyat a gepbe.
Kikapcsol, SIM be, gep bekapcsol.
APN beallit, gep kikapcsol.
Gep ujra bekapcsol... ...bekapcsolna... ...nem kapcsol be.
Anyazas, ujra megprobalom bekapcsolni nem megy.
SIM kivesz, anyaz, felhiv Acer kozpont, elsir banat, kozben kivancsisagbol megprobal tablet bekapcsolni.
Gep elindul!
WTF!
Telefon bocsanat keresek kozben lerak.
Gep kikapcsol, hogy berakjam a SIM-et ujra.
Gep nem kapcsol ki!
WTF!
A gep csak a kepernyot soteti el, de nem kapcsol ki!
Ujabb probalkozasok a gep kikapcsolasra, de nem jarok sikerrel.
Ujra felhiv Acer kozpont.
Elnyavajog banat es kozlom veluk, hogy jobb lenne ha inkabb visszakapnam a penzem, mert ezek utan nem tartok igenyt a tabletre.
Kozlik, hogy ez csak akkor lehetseges ha negyszer ugyan avval a hibaval javitjak a gepet.
(Van egy olyan sanda gyanum, hogy ossze fog jonni a negy szereles.
Most tartunk kettonel.)
Az Acer-nel felvettek a hibat, elkuldtek a UPS szallitolevelet e-mailban.
A tobbi mar a szokasos, kinyomtattam, elvittem a UPS kozpontba a falu vegere es most mar csak varni kell.

Rakerdeztem, hogy mi van a garanciaval, mert az 2012 12. 16-an lejart.
Kozoltek, hogy 30 nappal kitolodott vagy mi a tosz, pontosan nem emlekszem, mert a lila duh nagyon elontotte az agyam.

Arrol nem is beszelve, hogy a jotallasi jegyet nem toltottek ki, nem irtak bele, hogy szervizeltek a gepet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése