2012. december 26., szerda

Meg 24-en (2012 12. 24.) vettem a Praktikerben egy kes alaku drotkefet, hogy azzal tisztitsam a kazanban a bordakat amikben a viz cirkural.

Igy nez ki a kefe.


(Azert kell letisztitani neha a bordakat, mert a rarakodo korom hoszigetel es akkor a kazan veszit a hatasfokabol.
Ugy, mint a hutobordaknal a rarakodo por.)

Meg aznap kiprobaltam a kefet es szepen tisztija a bordakat, pont befer kozejuk csak az a baj vele, hogy a nyele rovid es az ossze korom a kezemre hullik.
Ezt egy hosszu nyellel ki lehet kuszobolni.
(Sehol nem kaptam hosszu nyelu drotkefet, ezert vettem kes alaku drotkefet.)
Tortem a fejem, hogy hogyan fogok en hosszu nyelet aplikalni a kefere.
Aztan beugrott, hogy ott az eltort balta nyele!
Beszoritottam egy satuba a nyelet es szemre meretre vagtam.
Utana lehuztam a keferol a muanyag nyelet.
A baltanyel vegebe csinaltam a furesszel egy bevagast es a nyel nelkuli kefet belekalapaltam a bevagasba es orultem, mint majom a farkanak, hogy milyen jo kis nyeles drotkefet takoltam ossze.
Par perccel kesobb joindulatulag megjegyeztek, hogy a kefe el fog hajolni a nyelben ha elkezdem hasznalni es jo lenne valahogy rogziteni.
Es tenyleg...
Kihuztam a kefet a nyelbol jobban bevagtam a nyelbe a furesszel es melyebbre igy melyebbre sulyesztettem a kefet a nyelben, majd egy csobilinccsel a nyel elejen jo erosen osszeszoritottam bevagast.

Igy nez ki a csobilincs.


Holnap vagy amikor kihult a kazan kiprobalom a kefet, hogy hogyan mukodik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése