2012. december 29., szombat

Szoval a gep gyors.
A jatekok (flipper, NFS Most Wanted, stb) szepen futnak rajta, szoval nem kell bedolni annak a tevhitnek, hogy jatekra csak a Tegra 2-3 jo.

Az S-Pen mokas, telen kesztyuben bokdosni kifejezetten jo lesz vele.
Meg nem probaltam ki minden funkciot vele.

Az oldalakat erezhetoen gyorsabban nyitja meg, mint a Tegra 2-es A501.

A hangja sajnos kicsit doboz hang, de ezen szerintem nincs mit csodalkozni.

Gyarilag a 4.0.4-es Androiddal jon a gep, allitolag valakinek mar a 4.1.1-es Android van rajta.
Ra lehet mokolni, de en inkabb megvarom a hivatalos frissitest.

Van benne energiatakarekos mod ami valamilyen szinten mukodik.
Kiprobaltam es a SunSpider tesztben a gyari bongeszovel (amivel jott a tablet) energiatakarekos modban 1637.7 ms, kikapcsolva 1137,6 ms  volt az eredmeny.

Az uzemidorol meg nem tudok nyilatkozni, mert amikor eloszor bekapcsoltam a gepet akkor kb 55-60%ig volt feltoltve amit azota lemeritettem jatekkal, netezessel (3G, WiFi), programok felrakasaval.
Ugy sacc 4 orat ment igy a gep.

Igy most hirtelen vacsora utan ennyit tudok kipreselni magambol.
Akinek van kerdes az irjon a kommentbe es amint tudok valaszolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése