2013. január 3., csütörtök

Az uj tablet vasarlasa elott azert ment a diozas rendesen, hogy milyen gepet vegyek.

A jeloltek a kovetkezok voltak:
- Nexus 7 3G
- Asus Transformer Pad TF300TG Egy dokkolo nelkuli verzio jo lett volna, de sehol sem talaltam.
Es bevallom ferfiasan, hogy megfordult a fejemben egy iPad verzio is. Itt tobb dolog miatt is kukaztam az otletet.
Nincs atjarthatosag az Android es az Apple programok kozott.
Vehettem volna meg az osszes jatekom ujra.
Ahhoz kepest, hogy milyen draga az iPad, az az egy ev garancia vicc kategoria.
Persze, mint tudjuk az Apple termekek nem tonkre mennek hanem visszaternek Steve Jobs olelo karjaiba.

1 megjegyzés:

  1. Te írtad korábban:
    "Tudom mashol olcsobban lehet kapni, de a boltokban utana erdeklodve kiderult, hogy szinte mindenhol egy ev hardver es egy egy szoftver garanciat adnak vagy csak egy evet."
    Akkor most hogy is van? Van iPadnél AppleCare, ha gondolod megveszed, de szerintem úgy érdemes táblát vásárolni, hogy évente lecseréled. Ha két évente cseréled, pont annyit lecsökken az értéke, hogy szarér' hugyé' megy el, hatalmasat buksz rajta. Évenkénti eladással alig buksz, 30-40 ezret kell csak pluszban rákölteni, és a legujabb hardware van- ez azért nem mindegy a mai fejlődés mellett.

    Plusz az is az 1 év mellett szól, hogy az aksi is romlik ahogy használod, és ahogy látom ennél a $am$ung izénél sem cserélhető otthon, tehát szerviz, x ezer forint, 2 év után. - ha eszed van, eladod míg nagyjából új (1 éves).

    Drága: Vettél egy műanyag házas vackot, ami recseg ropog, - ki tudja mikor jön majd az első sírás, hogy ez vagy az az app nem megy, az appok felnagyított telefon appok zömmel, erről se beszéljünk)-160 rongyért, amiért már igen tisztes ipadet adnak (a minit meg sem említem mint olcsóbb opciót).

    Pont neked kell tudnod, hogy én is megjártam az utat a win pctől a macig- fejlesztés szempontjából is- és mivel iOS-re is fejlesztek, egyre több fejlesztőtől hallom, olvasom, hogy dobják az androidot, mert annyi szívás van vele, mert itt ott, amott ilyen készüléken, teliholdkor, stb nem megy, hogy nem éri meg vele foglalkozni. (Nem kis nevek, pl a BBCről olvastam legutóbb:
    http://www.bbc.co.uk/news/technology-20754182)

    Mikor én fejlesztettem erre a szarra ugyanez volt. lófasz Epic Vivid Z Pro 3G X telefonon nem megy, ami minden máson, hatezer elágazás, hogy menjen, ahol lehet. Milyen bénaság már ez?

    Te, mint ős Amigás kell, hogy értékeld a rendszert ami megy, az hogy mi a sallang nem érdekel.
    Az android a mai kor windowsa, pont olyan.

    Ez az utolsó mondatba pedig : mindenki maga dönti el mi a jó neki, az meg divat lett, hogy az Apple usereket valami birkáknak állítják be, akiknek nincs agyuk meg a legprimitívebb dolog ami létezik- nők szoktak ilyeneket csinálni más nőkkel kapcsolatban, ha valamiben jobb (Vagy zavaró a dubwil a budmil (abidas/adidas) felirat helyett?)

    Ha gondolod folytathatjuk.

    VálaszTörlés