2013. január 4., péntek

Olvastam a teszteket es sok helyen panaszkodnak benne, hogyha hatulrol megnyomjak a Note 10.1-et akkor elol elszinezodik a kijelzo.
Haaat... ...nem tudom... ...nem ertem.
Kivancsisagbol megnyomkodtam, megprobaltam megnyomorgatni hatulrol a keszuleket es en nem lattam, ereztem, hogy benyomodott volna vagy elszinezodott volna a kijelzo.

Vagy:
- a Samsung nem a gyartasra kesz tabletet kuldte ki a teszteloknek hanem egy nullas szeriat aminek a tesztelese utan meg tudnak javitani a konstrukcios hibakon.
- az osszes tesztelonek satu keze van. Az ilyen tipusu emberek szakitjak bele a menetet a csavarba, a csapokat addig szoritjak amig csak lehet (ennek koszonhetoen 2-3 havonta lehet cserelni a csapokban a gumikat vagy ha nem gumis akkor a keramia betetet), log a lakasban az osszes ajtokilincs, mert az ajto nyitasnal nem lenyomjak a kilincset hanem letepik azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése