2013. február 16., szombat

Anyam gepen az Ubuntu egyre vadabb dolgokat muvelt.
Nem mukodott a Google Maps (lefagyott?).
Egyre jobban lassult a rendszer, stb.

Mar amugy is tervben volt egy uj gep vasarlasa, mert a regire (AMD 2x 5000, 1 giga DDR2 800Mhz, valami Asus alaplap, stb, stb, stb) mar nem lenne ertelme rakolteni penzt.

Kineztem az iPON! geposszerakoban egy iPon Proton fantazianevu konfiguraciot annyi valtoztatassal, hogy:
- a CPU Intel Celeron G550 helyett egy Intel Pentium G645 lett.
- a memoria 2 giga helyett 4 giga lett.
- a HDD helyett egy OCZ Vertex 3 60 gigas SSD meghajto kerult bele.

A billentyuzet, eger felesleges, mert van.
Igy az osszeszerelessel egyutt kijott az egesz gep 71.274 Forintbol.


Az atvetelt jovo het keddre (2013 02. 19.) igertek es mar e heten penteken (2013 02. 15.) del utan kicsivel kaptam az SMS-t, hogy mehetek a gepert.

Haza hoztam felraktam ra a Win7-et, felig osszeraktam a rendszert (Flash, Java, meg par kiegeszitot meg nem raktam fel) es leultettem az anyamat ele, hogy kicsit nyuzza a gepet.
Tetszett neki, mar amennyire egy laikus meg tudja itelni, hogy ez most jo neki vagy sem.

Szerintem ahhoz kepest, hogy csak egy Pentium G645 van a gepben meglepoen gyors, bar ehhez jelentosen hozzajarul az SSD meghajto.
Szoval osszessegeben meglepoen jo kis konfigot allitottam ossze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése