2013. március 29., péntek

Kaptam a Munkaugyi Kozponttol levelet, hogy (kozmunka) allast ajanlanak fel nekem.
Olvasom a levelet es latom, hogy van benne egy beutalo amivel el kell mennem az adott orvosi intezmenybe ahol megallapitjak, hogy alkalmas vagyok a munkara vagy sem.
Nezem az adataim es latom, hogy se a szuletesi datumom, se a TAJ szamom nem stimmel.

Na hurra, akkor hogy a fenebe menjek el a vizsgalatra ha csak felig vagyok az aki a papiron szereplek.

Megnezem a Munkaugyi Kozponttol kapott papirjaim es ott minden jol szerepel (nev, szuletesi ido, anyja neve, lakcim, TAJ szam).

Bementem a cimbe szereplo kirendeltsegre es rakerdeztem, hogy ezt most hogy gondoltak.
Vegul arra jutottunk, hogy menjek be a Munkaugyi Kozpontba es ott jelezzem, hogy hibasak az adatok stb.

Szoval most jovo het kedden (2013 04. 02.) kora reggel beallok a sorba, megvarom a nyitast es elpanaszolom a bajom.
Kozben szorit az ido, mert az egeszsegugyi papirokat 2013 04. 08-ig el kell inteznem.

Az egeszben az a szerencse, hogy meg ervenyes a tudoszuro papirom, igy azzal nem kell foglalkoznom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése