2013. március 3., vasárnap

Tegnap (2013 03. 02.) valamilyen okbol kifolyolag beneztem a szekreny moge es megdobbenve vettem eszre, hogy a padlo szintjen kb. 15-20 cm magassagig az egesz fal hosszaban fekete peneszes a tapeta.
Ez foleg azert nagyon duhito, mert a mult nyaron lett tapetazva (fureszporos tapeta) es festve.

Megjobban elrancigaltam a szekrenyeket a faltol (eddig kb. 10-15 centis res volt a fal es a szekernyek kozott, hogy jarjon a levego a resben), hogy hozzaferjek a peneszhez es lefujtam az egeszet Ceresit penesz eltavolitoval, majd finoman lemostam es attoroltem az egeszet meleg vizes ronggyal.
Sajnos a tapeta igy is feljott, lekopott par helyen kb. 200 Forintos atmeroju lyukakban.
Meg az a szerencse, hogy a szekrenyek takarjak a hibakat.
Utana beallitottam egy ventilatort, hogy fujja a tapetat, hogy mihamarabb megszaradjon.
Ma (2013 03. 04.) elmentem a TESCO-ban es vettem Ceresit paraelszivot es Szavó penésztelenitot amivel befujtam a peneszes reszt es hagyom hatni.
A paraelszivot meg beraktam a szekreny moge, hogy paratlanitson.

A festesbol van elrakva festes, majd a nyaron eloveszem, belekeverek valamennyi penesztelenito cuccot es atfestem a penesz miatt elszinezodott reszeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése