2013. április 3., szerda

Kb. delutan fel egyre visszamentem a rendelobe es megkaptam az egyes sorszamot.
Hala az egnek, mert nagy tizen, tizenoten varakoztak meg rajtam kivul a vizsgalatra.

Ropke egy oras varakozas utan fel kettokor (delutan egy helyett) elkezdodott a rendeles es behivtak.

A szokasos kamu orvosi alkalmassagi vizsgalat volt (egyedul talan annyival volt komolyabb, hogy tudorontgent is kertek ami nekem meg ervenye egeszen 2013 szeptember vegeig).
Vernyomas meres, megkerdezte a doki, hogy nincs a csaladomban orokletes betegseg, nem vagyok allergias, milyen a szemuvegem, milyen magas es hany kilo vagyok.
Aztan alairattak velem egy papirt, hogy amit elmondtam az megfelel a valosagnak es adtak egy papirfecnit amire az volt irva, hogy alkalmas vagyok.
Ezek utan mehettem isten hirevel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése