2013. május 1., szerda

Kedden (2013 04. 30.) felastam a maradek homokozokat a masik ovodaban, aztan kicsit logtam, pihiztem a kerteszkuckoban, mikor atjottek a fonokek es kozoltek, hogy a no aki ebben az ovodaban melozik leserult (magas vernyomas) es egy ideig nem jon, igy megnyertem ezt az ovodat is.
Mondom hurra.
Ugy beszeltuk meg, hogy csutortokon (2013 05. 02.) a megszokott telephelyemen leszek, penteken (2013 05. 03.) meg a masik ovodaban (Wesselenyi utca, a Spar mogott van az ovoda).
Aztan meglatjuk mi lesz.
Ha nem all talpra a no akkor a jovo heten, hettol kedden es csutortokon a Wesselenyiben vagyok, ott seprek, stb.

Aztan mondtak, hogy ala kene irni a jelenleti ivem, mert le kell adni a kozmunkakozpontban.
Igen am, de a jelenleti iv a telephelyemen van.
Szoval atmentem a telephelyemre (G4) alairtam, a fonok alairta, utana kicsit elbeszelgettem az ovodaban, majd mentem vissza a masik ovodaban.
Ott korbeneztem, hogy mit kell majd csinalni, mire szamitsak, elbeszelgettem az ovonokkel.
Majd megkajaltam es 3/4 12-kor elhuztam leadni a papirokat a kozmunkakozpontba.
Kb. 15 perc alatt atgyalogoltam a kozpontba leadtam a papirom es huztam haza.

Szoval jol ellogtam a keddi napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése