2013. július 22., hétfő

Ma nagyon rohanos napom volt es lehet, hogy ez a masfel het ugyan olyan lesz, mint a mai nap volt.

Reggel lesoportem a bejaratot az ovodaban, a bolcsodet megcsinalta ket tanulo, de ok csak e heten csutortokig (2013 07. 25.) lesznek.
Utana elovettem a slagot es lelocsoltam az ovoda egyik felet, mire vegeztem vele az ovisok bementek kajalni es addig lelocsoltam a masik felet is az ovodanak.
Majd elmentem gazolni es mire vegeztem 3/4 11 volt.
Kimentem a kozeli CBA-ba venni egy kis kajat es mentem at a bolcsodebe locsolni.
Lelocsoltam a bolcsode felet (de inkabb csak porfelveresnek lehetne nevezni azt amit muveltem kb. egy es 3/4 ora alatt, mert meg kellett varnom, mig a bolcsosek bemennek enni, aludni, stb.) es mar majd egy ora volt, huztam haza.

Kozben a bolcsos dadusoktol megkaptam, hogy:
- ki van szaradva a fu.
- nem ilyenkor kene locsolni.
- miert nem hatra jovok es akkor locsolok.
- und so weiter und so fort (stb, stb, stb nemetul).

Kozoltem veluk, hogy:
- egy ember, egy slag es nem tud se a slag se en osztodni.
- 6 oraba kell(ene) belesuriteni annyi melot ami egy embernek 8 oraban is sok lenne.
- ide jelenleg legalabb ket ember kene aki csinalja a dolgokat, mert nem csak a bolcsodeben, hanem az ovodaban is locsolnom kell.

Mindegy valahogy megoldom.
Nem stresszelem ezzel halalra magam, ennyi penzert foleg nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése