2013. szeptember 2., hétfő

Reggel egy altalanos iskola elott mentem el es lattam, hogy evnyito van.
A gyerekek feher ingben, bluzban, sotet nadragban, szoknyaban dideregtem az arnyekban az uvaron, az igazgato no meg felolvasta az evnyitot.

Visszagondolva az altalanos iskolai evnyitokra, evzarokra amiket ateltem rohadtul ruhelltem oket.
Ott alltunk a tuzo napon a feher nejlon kisdobos, uttoringben, kisdobos, uttornyakkendovel a nyakunkban es hallgattuk az igazgato szovegeleset ami nagyon nem erdekelt minket.
Bla, bla, bla, uj tanev, bla, bla, tanulni kell, bla, bla, bla.
Es vagy haromnegyed oran, oran at szovegelt.
Szerintem imadta a hangjat. 
Nagyon nem figyeltunk ra inkabb a csajokat neztuk, hogy melluk lett, kifestettek magukat stb.
Nem ertem minek kell ezzel a gyerekeket kinozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése