Aprilia RS 125 (autó csere/besz.) - 299.999 Ft
évjárat: | 1997. 11. hó |
okmányok: | érvényes magyar okmányokkal |
műszaki: | 2014. 09. hó |
futott: | 19245 km |
lökettérfogat: | 125 cc |
teljesítmény: | 23 kW |
szín: | fekete |
feladva: | szeptember 23. |
hird. azonosító: | #1256635 |
Leírás: Eladóvá vált idén nyáron vásárolt szeretett motorom, szeretem amikor a garázsba áll és csak nézem.
Hibái: Szar az első gumi, kivan repedezve és leenged ezért jóformán el se megyek motorozni mert tele van a faszom azzal, hogy állandóan fújkálom, hátsó nem ereszt viszont lassan cserélhető az is, mert kopik mint a kurva anyja.
Karcos az idom itt-ott nagy részt a buzi előző tulaj baszta össze, alul gyorskötöző fogja össze a két oldal idomot.
A plexi nem gyári mert hát az előző tulaj ezt se hagyta ki, hogy ne bassza szét, gyártattam rá egy másikat ami magasított, a széleit a fejidomon belül hozzá kell igazítani én már beleszarok nekem igy is jó.
Gusztustalan fos már a lánc, de még bőven elmegy vele, a fékbetétek kopottak, de azért még használható.
Kilométeróra olyan faszúl mér, hogy lehet vele gyűjtögetni a csekkeket rendesen ha nem figyelsz, ha 50-et mutat már 65 el mész, ha 80-at már 110-el (nagyjából eddig méregettük), fordulatszámmérő jó.
Műszerfalon minden visszajelző működik. Benzin visszajelző nem jelez és tartalék sincs, ugyanis nem gyári a benzincsap, hanem valami utólag rábaszott fasz tudja milyen noném kurva anyja amit valami agyoniskolázott buzi szerelt rá ugyan akkor nem folyik teszi a dolgát csak kicsit bosszantó, hogy mindig nézni kell, szóval mint a simsonnál, öngyújtóval belevilágítasz és látod mennyi van a tankba, ha szerencséd van be se gyullad a benzingőz.
Indexek működnek, csak épp nem villognak csak világítanak, széllességjelzőnek jó az, mekkora fasza gyerek leszel vele a faluba, itt is lehet alkalmazni a simsonos kéz kitartós módszert. Hülyeséget félretéve, ide csak egy relé kell, amit én már egyszer cseréltem benne, mert az idióta faszbaromállatok akiké volt a motor rátettek egy kétlábú csoda relét és gyönyörű szép transporter index izzókat összeforrasztgatva-hányva-hugyozva megalkottak egy csodás ellenállást, amit gyönyörűen körbe basztak szigetelőszalaggal és bebaszták a hátsóülés alá a relé mellé "mer hogy mi a geci hagggyad már de tudunk mi működik aszt jóóóvan az" hogy a beteg szamár szarná le az ilyen kezét a kurva anyjukat, szóval ja csak egy háromlábú relé kell oda, ott van szépen a három vezeték csak rádugod és gyönyörűen villog.
Futómű nagy örömünkre nincs szétbaszva.
Duda lámpa többi faszság kapcsolók jók.
Önindtó szépen működik, és elmondhatjuk, hogy az akksi se egy régi fajta szóval ezekkel nincs baj.
Balos tükör megvan amihez csak egy tükörtalp kell és mehet a helyére, remélem ezek után már mondanom sem kell, hogy az előző tulaj kezemunkája van abban is "há bassszunk neki egy kis szilóóót oszt jóóvan az úgy se állítgatod soha meg amúgy is miagecinek tüköör faszt nézelődsz motorozás közbe ".
Adok a motorhoz egy H1-es xenon tompított fényszóró szettet, trafóval égővel, bár kétlem, hogy működne ezek után.
Na ennyit a külalakról, ez a pár apróság van, egyikse komoly probléma kis pénzből megoldható vagy ha leleményes vagy még abból se, csak én pont telibeszarom-hugyozom az egészet.
Összességében a motor nem szép, de legalább csúnya. Viccet félretéve, nem csúnya, de vannak hibái.
Most jöjjön az ami jó benne:
Ja olyan nincs ! ...na azért mégis akad
A blokk, természetesen ez is a vásárlástól számított egy hétenbelül bemutatkozott nekem, mi a geci is történt volna ha legalább az nem szarik be.
Hajtókaros lett kiütötte a blokkot, a darabok elrendezték a dolgot a váltóba is, a hibára való tekintettel komplett külföldi blokkot vettem bele, így a motorszám is maradt a régi. ( régi blokkból kiárultam VOLNA a használható dolgokat, de mivel az nem maradt a tákolmány összebaszott blokkba amiben még a tömítés is spirálfüzetből volt vágva és olajat se sokat látott szegény, így vittem szépen a méhtelepre ezerötszázkemény pénzért vasárba beszámolták mert basztam rá arra is, hogy megtisztítsam, na jó azért maradt belőle egy rozsdás gyújtás, lötyögő bendix, olajpumpa, kuplung dekli, régi henger és a régi főtengely amit oda is adok hozzá a gecibe, bár ha nem izgulsz arra, hogy alkatrészeket dugdosol a picsádba, felesleges, mert másra úgyse jó )
Amit vettem bele :
2002-es blokk, hibátlan főtengellyel, kuplunggal, váltóval, gyújtással, önindítóval, ( 60e )
Hengert itthon vettem rá 2003-as első hónolást kapta meg, vadi új vertex dugattyúval. ( 25e henger, 25e dugó )
Csapágyak, szimeringek ( 8e ), tömítés szett (12e ), olaj természetesen új, ami kell még egy új kuplung bowden, mert ami van kicsit már nehézkesen teszi a dolgát.
Imádtam a buzi alkatrészekért szaladgálni fel-alá, hogy rohadna meg az egész.
Szóval ezek után gecire mentem vele vagy 500-600km és rájöttem, hogy nekem ez nem kell és most ne gondoljunk arra, hogy azért mert biztos szar lett, mert nem azért basztam bele ennyit pénzt ebbe a kis százhuszonötös gecitartályba, hogy szar legyen, a blokk most HIBÁTLAN lett. Nagyon jól motorozható, csak egyszerűen nekem már gyenge kis fos.
A motort 220-ért sózta rám az faszrágó buzi akitől vettem, szépen leírtam mennyit költöttem bele, amiben a szerelő munkadíját és az én idegi állapotomra szolgáló kártérítést bele se írtam, meg persze még volt pofám át is íratni 35 ezerért, ahelyett, hogy gyújtottam volna fel a picsába és betonoztam volna bele a járdaalapba.
Ezért eladom a gecibe mert utálom nézni is, jövőre veszek egy nagyobbat remélem nem ekkora faszrágó patkánytól.
Az árából úgyis alkudnak amit le is szarok, de ez van ez az ára, ebből egy forintot se engedek.
Valakinek aki szeret egy kicsit szerelgetni biztos megéri egy kicsit foglalkozni vele és utána lesz egy full-full hibátlan motorja, ami tuti nem áll meg alatta.
Azt is telibe leszarom, ha nem veszi meg senki, kitolom hátra lelocsolom benzinnel és felgyújtom a faszomba, olyat még úgyse láttam élőben.
Törzskönyv van, forgalmi van, rendszám van, érvényes műszaki 2014. szeptemberig van.
Rendezve vannak a buzi papírjai is.
Több képet küldök e-mailben, csak ide basztam feltölteni.
E-mailben válaszolok a további kérdésekre.
Autó csere/beszámítás érdekel, e-mailben várom az ajánlatokat képekkel,leírással.
Wartburg barkas trabant kistraktor kis bicikli tricikli egykereű kutya macska disznó ló tojás kukorica zsák krumpli maláj kurva (na jó az talán) egyéb baszom nagy faszságok KURVÁRA nem érdekelnek meg se keres ilyen faszságal baszd meg !
Hibái: Szar az első gumi, kivan repedezve és leenged ezért jóformán el se megyek motorozni mert tele van a faszom azzal, hogy állandóan fújkálom, hátsó nem ereszt viszont lassan cserélhető az is, mert kopik mint a kurva anyja.
Karcos az idom itt-ott nagy részt a buzi előző tulaj baszta össze, alul gyorskötöző fogja össze a két oldal idomot.
A plexi nem gyári mert hát az előző tulaj ezt se hagyta ki, hogy ne bassza szét, gyártattam rá egy másikat ami magasított, a széleit a fejidomon belül hozzá kell igazítani én már beleszarok nekem igy is jó.
Gusztustalan fos már a lánc, de még bőven elmegy vele, a fékbetétek kopottak, de azért még használható.
Kilométeróra olyan faszúl mér, hogy lehet vele gyűjtögetni a csekkeket rendesen ha nem figyelsz, ha 50-et mutat már 65 el mész, ha 80-at már 110-el (nagyjából eddig méregettük), fordulatszámmérő jó.
Műszerfalon minden visszajelző működik. Benzin visszajelző nem jelez és tartalék sincs, ugyanis nem gyári a benzincsap, hanem valami utólag rábaszott fasz tudja milyen noném kurva anyja amit valami agyoniskolázott buzi szerelt rá ugyan akkor nem folyik teszi a dolgát csak kicsit bosszantó, hogy mindig nézni kell, szóval mint a simsonnál, öngyújtóval belevilágítasz és látod mennyi van a tankba, ha szerencséd van be se gyullad a benzingőz.
Indexek működnek, csak épp nem villognak csak világítanak, széllességjelzőnek jó az, mekkora fasza gyerek leszel vele a faluba, itt is lehet alkalmazni a simsonos kéz kitartós módszert. Hülyeséget félretéve, ide csak egy relé kell, amit én már egyszer cseréltem benne, mert az idióta faszbaromállatok akiké volt a motor rátettek egy kétlábú csoda relét és gyönyörű szép transporter index izzókat összeforrasztgatva-hányva-hugyozva megalkottak egy csodás ellenállást, amit gyönyörűen körbe basztak szigetelőszalaggal és bebaszták a hátsóülés alá a relé mellé "mer hogy mi a geci hagggyad már de tudunk mi működik aszt jóóóvan az" hogy a beteg szamár szarná le az ilyen kezét a kurva anyjukat, szóval ja csak egy háromlábú relé kell oda, ott van szépen a három vezeték csak rádugod és gyönyörűen villog.
Futómű nagy örömünkre nincs szétbaszva.
Duda lámpa többi faszság kapcsolók jók.
Önindtó szépen működik, és elmondhatjuk, hogy az akksi se egy régi fajta szóval ezekkel nincs baj.
Balos tükör megvan amihez csak egy tükörtalp kell és mehet a helyére, remélem ezek után már mondanom sem kell, hogy az előző tulaj kezemunkája van abban is "há bassszunk neki egy kis szilóóót oszt jóóvan az úgy se állítgatod soha meg amúgy is miagecinek tüköör faszt nézelődsz motorozás közbe ".
Adok a motorhoz egy H1-es xenon tompított fényszóró szettet, trafóval égővel, bár kétlem, hogy működne ezek után.
Na ennyit a külalakról, ez a pár apróság van, egyikse komoly probléma kis pénzből megoldható vagy ha leleményes vagy még abból se, csak én pont telibeszarom-hugyozom az egészet.
Összességében a motor nem szép, de legalább csúnya. Viccet félretéve, nem csúnya, de vannak hibái.
Most jöjjön az ami jó benne:
Ja olyan nincs ! ...na azért mégis akad
A blokk, természetesen ez is a vásárlástól számított egy hétenbelül bemutatkozott nekem, mi a geci is történt volna ha legalább az nem szarik be.
Hajtókaros lett kiütötte a blokkot, a darabok elrendezték a dolgot a váltóba is, a hibára való tekintettel komplett külföldi blokkot vettem bele, így a motorszám is maradt a régi. ( régi blokkból kiárultam VOLNA a használható dolgokat, de mivel az nem maradt a tákolmány összebaszott blokkba amiben még a tömítés is spirálfüzetből volt vágva és olajat se sokat látott szegény, így vittem szépen a méhtelepre ezerötszázkemény pénzért vasárba beszámolták mert basztam rá arra is, hogy megtisztítsam, na jó azért maradt belőle egy rozsdás gyújtás, lötyögő bendix, olajpumpa, kuplung dekli, régi henger és a régi főtengely amit oda is adok hozzá a gecibe, bár ha nem izgulsz arra, hogy alkatrészeket dugdosol a picsádba, felesleges, mert másra úgyse jó )
Amit vettem bele :
2002-es blokk, hibátlan főtengellyel, kuplunggal, váltóval, gyújtással, önindítóval, ( 60e )
Hengert itthon vettem rá 2003-as első hónolást kapta meg, vadi új vertex dugattyúval. ( 25e henger, 25e dugó )
Csapágyak, szimeringek ( 8e ), tömítés szett (12e ), olaj természetesen új, ami kell még egy új kuplung bowden, mert ami van kicsit már nehézkesen teszi a dolgát.
Imádtam a buzi alkatrészekért szaladgálni fel-alá, hogy rohadna meg az egész.
Szóval ezek után gecire mentem vele vagy 500-600km és rájöttem, hogy nekem ez nem kell és most ne gondoljunk arra, hogy azért mert biztos szar lett, mert nem azért basztam bele ennyit pénzt ebbe a kis százhuszonötös gecitartályba, hogy szar legyen, a blokk most HIBÁTLAN lett. Nagyon jól motorozható, csak egyszerűen nekem már gyenge kis fos.
A motort 220-ért sózta rám az faszrágó buzi akitől vettem, szépen leírtam mennyit költöttem bele, amiben a szerelő munkadíját és az én idegi állapotomra szolgáló kártérítést bele se írtam, meg persze még volt pofám át is íratni 35 ezerért, ahelyett, hogy gyújtottam volna fel a picsába és betonoztam volna bele a járdaalapba.
Ezért eladom a gecibe mert utálom nézni is, jövőre veszek egy nagyobbat remélem nem ekkora faszrágó patkánytól.
Az árából úgyis alkudnak amit le is szarok, de ez van ez az ára, ebből egy forintot se engedek.
Valakinek aki szeret egy kicsit szerelgetni biztos megéri egy kicsit foglalkozni vele és utána lesz egy full-full hibátlan motorja, ami tuti nem áll meg alatta.
Azt is telibe leszarom, ha nem veszi meg senki, kitolom hátra lelocsolom benzinnel és felgyújtom a faszomba, olyat még úgyse láttam élőben.
Törzskönyv van, forgalmi van, rendszám van, érvényes műszaki 2014. szeptemberig van.
Rendezve vannak a buzi papírjai is.
Több képet küldök e-mailben, csak ide basztam feltölteni.
E-mailben válaszolok a további kérdésekre.
Autó csere/beszámítás érdekel, e-mailben várom az ajánlatokat képekkel,leírással.
Wartburg barkas trabant kistraktor kis bicikli tricikli egykereű kutya macska disznó ló tojás kukorica zsák krumpli maláj kurva (na jó az talán) egyéb baszom nagy faszságok KURVÁRA nem érdekelnek meg se keres ilyen faszságal baszd meg !
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése