2013. november 15., péntek

Apollyon Blackmetal2013. november 14. 19:36
"Hát én szurkolok, de ahogy látom nem nagy kár értük, mocskos élősködő banda."

Lehet nem jol fogalmaztam vagy nem jott at a bejegyzeseimben, de szerintem nem volt eloskodo banda.
Ha azt ereztem volna akkor tobbet panaszkodtam volna.
Dolgozni kellett, de azert nem volt az a szakadj meg munka.
Delutanos muszakban sokszor volt olyan, hogy este 7-8 utan mar annyira nem volt forgalom, hogy mindenfele latszat dolgot kellett kitalalnom, hogy lassa a boltvezeto vagy a helyettes, hogy nem a penztarban ucsorgok es varom a csodat, hogy vegre este 9 ora legyen es mehessek haza.
A delelottos muszakok se voltak sokkal hajtosabban.
Jott aru kipakoltuk, elraktam a raktarban, kiraktam a polcra az arukat, kiszolgaltam a vevoket.
Anno a Tescoban jobban meg voltam hajtva es szerintem jobban kizsigereltek a melosokat, mint itt.

A napi bevetelekrol nem mondhatok semmit, mert titoktartasi kotelezettsegem van.
Eleg legyen annyi, hogy egy ido utan lattam, hogy a napi bevetelek nem valami fenyesek.
A kincstari optimizmus persze mindenkiben meg volt, hogy beindul a bolt es minden ok lesz.
Azt meg sajnos nem nagyon tudtuk befolyasolni (ujsag hirdetes, szorolapozas, molino minden volt), hogy az emberek bejojjenek vasarolni ha egyszeruen szar helyen van a bolt es az embereknek nincs penzuk amit elkoltsenek, foleg ilyen cigi arak mellett.
Szoval ez a leepites logott a levegoben, max azt nem gondoltam, hogy ilyen hamar bekovetkezik.
En arra szamitottam, hogy ha tovabbra is ilyen szarul megy a bolt akkor az unnepek (karacsony, szilveszter) utan vagy januar, februarban mondjak, hogy bocsi el kell kuldenunk, mert szarban van a bolt.
Szoval kicsit meglepodtem, de azert szamitottam ra.

Szaz szonak is egy a vege sajnalom, hogy elkuldtek, a tarsasag jo volt, idovel a fonokokkel is normalizalodott a kapcsolatom, a raktaros meloba is egyre jobban belerazodtam.

Mindegy ez mar megtortent, nem sok ertelme van ezen rugozni.
Beirom az oneletrajzomba, hogy itt is meloztam, legalabb van ujabb par honap kereskedelmi tapasztalatom.

1 megjegyzés:

  1. Azért írtam azt, amit, mert kirúgtak, és még ennek fejében volt pofájuk tőled is levonni a hiányt. Feltételezem, nem te voltál a béna aki miatt hiány volt, és tök mindegy hogy mennyi is volt az, a legnagyobb gáz az elv. Felmondanak, és tudják, hogy milyen nehéz állást találni, de még képesek pénzt is levonni... Amúgy ezt sosem csipáztam, bár én még soha nem jártam így, de mocskos féreg dolog attól is levonni pénzt aki nem tehet arról a hiányról. Aminek ki tudja mi az eredete, lehet a főnök csinálja direktbe, csak hogy még jobban lehúzhassa a dolgozókat. Mindegy, te tudod, jó hogy nem idegeskedsz rajta, viszont finoman fogalmazva én nem tartanám őket jófejnek egy ilyen húzás után.

    VálaszTörlés