2013. november 21., csütörtök

Reggel 7-kor mar a Munkaugyi Kozpont elott varakoztam.
Az elso voltam a sorban.
Fel kilenckor beengedtek minket es adtak sorszamot.
Ahhoz kepest, hogy az elso voltam viszonylag sokat (kb. fel orat) kellett varakoznom mire sorrakerultem.
Ennyit meg sose vartam, foleg annak a fenyeben, hogy az elso voltam.

Megallapitottak, hogy lofasz a seggembe a munka nelkulisegely helyett.
Kaptam egy igazolast amivel mehetek az onkormanyzathoz allaskeresesi segelyert vagy mi a francert kuncsorogni.

Aztan kozoltek, hogy el kene mennni egy allaskeresesi tanacsado treningre.
Visszakerdeztem, hogy aztan minek? A neten kismillionyi ilyen oldalt talalok, videot nezhetek meg, amiktol mar olyan okos es kikupalt vagyok, hogy csak na.
Erre kozoltek, hogy ajanlottam KOTELEZO!
Jah akkor jo, ha ajanlottan KOTELEZO akkor elmegyek.
(Kozben gondolatban nagyon meleg egtajra kuldtem a jelenlegi kormany osszes csokos haverjat akik az ilyen Fisz-Fasz Kft.-ket uzemeltetik, hogy az allampenzen osszak nekem az eszt.)
Szoval mehetek jovo het penteken (2013 11. 29.) delelott kilencre fejtagitasra.
Beulok valahova hatulra aztan elfoglalom magam a mobilommal vagy kiolvasom a Magyar Narancsot.

2 megjegyzés: