2013. november 8., péntek

Tegnap ramoltam a vizeket a raktarban es az egyik tartooszlop tovebe elrejtve egy 5 literes Szent Kiralyi asvanyvizes palackot talaltam amibol bo 3 liter hianyzott.
Mentem a fonokhoz megmutatni a palackot.
Erre, mint kiderult azt a bo 3 litert valaki beverte munka kozben.
Egybol beindult a kerdezoskodes, gyanusitgatas hogy ki volt, miert nem vettuk eszre hamarabb stb.
Ertheto, mert senki nem orul annak ha valaki az alkalmazottak kozul elelskamranak nezi a raktart.

Majdnem mondtam, hogy ott a kamera a raktarban, nezzuk meg a felveteleket, de nem akartam abban a paprikas hangulatban nekiallni okoskodni.

Van egy tippem, hogy az elozo kollega akinek a helyere jottem verte be a vizet melo kozben es ugy volt vele, hogy majd egy nyugis pillanatban beuti a penztargepbe es kifizeti.
Az utobbira gondolom mar nem volt ideje, mert elkuldtek es utana meg szart az egeszbe bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése