2013. december 3., kedd

Tegnap (2013 12. 02.) ejszaka mar lefekves elott nem ereztem jol magam.
Hasmenesem volt es faztam a kb. 23 fokos szobaban.
Lefekudtem aludni es olyan hidegrazas tort ram, hogy az egyszeruen leirhatatlan.
Annyira rangatoztam mintha epilepszias rohamot kaptam volna, egyszeruen nem voltam az ura a testemnek.
Nagy nehezen sikerult magamra huzni 3 pledet plusz a takarot es meg azok alatt is vacogtam.
Hala az egnek a nagy remegesben nem gorcsolt be se a combom, se a vadlim.

Es, hogy ne legyen egyszeru az eletem melle meg a folyamatos fosas (kb. orankent mentem a WCre) es a csillapodni nem akaro fejfajas.
Ket Aspirint es egy Algopyrint vettem be eddig kb. 2-3 ora elteressel es meg mindig tompan faj a fejem.

Arrol nem is beszelve, hogy mindenfele hulyeseget almodtam.

Most meg ugy erzem magam, mint a mosott szar.

1 megjegyzés: