2013. december 21., szombat

Vicces emberek vannak az aprod.hu-n.

Felraktam oda is a tabletem (Note 10.1) es a mobilom (Galaxy S3) es odairtam a szokasos szoveget, hogy:
"Viszed amennyiért viszed, csak szabaduljak tőle!
Nem írok árat, azt neked kell mondanod nekem!"

Erre ilyen szovegekkel farasztanak.

Note 10.1
"szia 50.000ft jó érte??"

Ja ha melle raksz meg 50 ezret...

Note 10.1 es Galaxy S3
"T. Henrik!

Érdeklődni szeretnék a Samsung Galaxy S3 telefonnal és a Samsung Galaxy Note táblagéppel kapcsolatban is, mindkettő érdekelne.
Nem igazán tudom értelmezni az alábbi két mondatot.
"Viszed amennyiért viszed, csak szabaduljak tőle!
Nem írok árat, azt neked kell mondanod nekem!"
Miért akar annyira szabadulni tőle? Első ötletem, hogy valami baja van, bár azt gondolom beleírta volna a leírásba. És az ezer forintos irányár, gondolom, hogy akkor valami akörüli összeg is megfelelő lenne, nem 80ezerre gondolt. Bár nagyon jól, de elég hihetetlenül hangzik, hogy pár ezerért az ember egy ilyenhez juthasson.
Amennyiben ez tényleg komoly, akkor megajánlom mindkettőt ötezer forintra, összesen a kettőt együtt 10ezerre."

Ennyire mohok lennenek az emberek?

1 megjegyzés:

  1. Ez a második "jelentkező" valami hihetetlenül nagy balfasz, már bocs. Szerintem írj ki valami rendes árat, az ilyen majmokat meg tiltsd le a rákba.

    VálaszTörlés