2014. február 6., csütörtök

A szerdai (2014 02. 05.) allasinterju nem valtotta be a hozzafuzott remenyeim.
Mint kiderult 4 oras reszmunkaidos allasrol volt szo, kb. 40 par ezer Forintert, de tulorazni lehet amivel akar 110-120 ezeret is meg lehet keresni (arra nem tert ki a no, hogy netto, brutto, szerintem brutto).
Nem akartam megkerdezni, hogy akkor mi a francnak kell a 4 oras allas.
Meghallgattam amit mond a fejvadasz no, elmondtam, hogy ki, mi vagyok, mit szeretnek, de agyilag mar kinn voltam az ajton kivul.

Ezek a reszmunkaidos allasok szerintem a legrosszabbak.
Foleg egy olyan boltban ami 10-tol 21 oraig van nyitva.
A nap barmely szakaban behivhatnak melozni, mert tolteleknek van az ember, a kiszamithatosagot el lehet felejteni.
Hiaba heti 20 ora, ha rossz a beosztas akkor az embernek az egesz napja el van szarva.


1 megjegyzés:

  1. Azt szabad tudni, hogy milyen jellegű állásokra jelentkezel? Csak úgy nagy vonalakban.. tehát raktáros, egyéb fizikai meló, bolti eladó stb és még? Pl irodai munka?

    VálaszTörlés