2014. február 3., hétfő

Kikuldtek a GMK-bol a 2013-as adopapirom.
Pontosabban kikuldtek volna a postaval ha valaki atvette volna, de nem vette, helyette a megszokott modon bedobtak egy ertesitest, hogy menjek be a fopostara.

Kb. delutan haromra berobogtam, lobogtattam az ablaknal a papirt, mire kozoltek velem, hogy csak este hat utan lesz itt a level.
Azt hittem ott helyben felrobbanok, mert ez nem volt a sajtpapiron, hogy paraszt a leveledert csak este hat utan menj a fopostara, mert addig a postas korical vele.
Karomkodtam egy cifrat es haza mentem.
Majd este hatra ujra vissza a fopostara, hogy atvegyem a levelet.

Komolyan mondom az eszem megall, hogy ezt nem lehet feltuntetni azon a cetlin.
Ezt csak tapasztalati uton vagy szajrol szajra hagyomany utjan tanulja meg az ember.
Ennyit a vevokozpontusagrol.
Mintha meg mindig az atkosban (cocializmus, kommunizmus, elmult nyooooc ev... ...ja nem elmult kb. 50 ev)  lennenk.
Szanalmas...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése