2014. február 21., péntek

Kuldott a munkaugyi kozpont egy email-t, hogy marciusban (2014 03.) indulnak naluk tamogathato kepzesek amik a kovetkezok:
- ISSC - Nemzetközi szolgáltatási készségek és kompetenciák
- Államháztartási mérlegképes könyvelő
- Angol KER B2-középszint (hagyományos középfokú nyelvtudásnak megfelelő)
- Boltvezető
- C, C + E +D + GKI Kategória (egyedi igény és szükséglet alapján választható kategóriák)+ Környezettudatos életmód + Felnőttképzési szolgáltatások
- CNC-gépkezelő
- Elektronikus vagyonvédelmi rendszerszerelő
- Építő- és anyagmozgató gép kezelője (Földmunka) + Hatósági vizsga
- Építő- és anyagmozgató gép kezelője (Targoncavezető) + Hatósági vizsga
- Hűtő-, klíma- és hőszivattyú berendezés-szerelő
- Ingatlankezelő
- Ingatlanközvetítő
- Közbeszerzési referens
- Személy-és vagyonőr
- Vállalkozási mérlegképes könyvelő
- Vendéglátó-üzletvezető
- Vízszigetelő, melegburkoló

Ami erdekesnek tunik nekem az a:
- C, C + E +D + GKI Kategória (jo lenne ha lenne jogsim)
- Angol KER B2-középszint (hagyományos középfokú nyelvtudásnak megfelelő) (nem lenne rossz ha nem csak konyhanyelven tudnek angolul, hala az egnek konnyen tanulok nyelvet, az angol meg szerintem a nemet utan konnyunek tunik)
- Hűtő-, klíma- és hőszivattyú berendezés-szerelő (neha latok ilyen hirdetest, talan megeri)

A tobbi nem erdekel vagy olyan munka amiben hatszel nelkul nem lehet elhelyezkedni.

2 megjegyzés:

  1. Jogsi fasza, meg a könyvelői, az is mindig kell.mjogsi, ha szeretsz utazni, könyvelőhöz meg van elég eszed.

    VálaszTörlés
  2. Ahhoz lehetseges, hogy kell(ene) egy erettsegi.
    Az meg sajnos nincs...
    Fiatal voltam es beleszartam, meglett volna a lehetoseg, hogy estin elvegezzem, elkezdtem, jott a katonasag abbahagytam, utana meg basztam foglalkozni a dologgal.

    VálaszTörlés