2014. február 18., kedd

Nagyon raparaztam erre a kozmunkara.
Pontosabban arra, hogy valahol kinn az utcan kell koricalnom.
Mar honapok ota olyan gyenge a gyomrom, hogy szinte barmelyik pillanatban ramjohet a mehetnek es mihamarabb WC kozelebe kell jutnom.
Sajnos ez van.
A november vegi masfel hetes folyamatos fosas rendesen kinyirta az emesztesem es a beleim.

Ezek utan egy elmeny lenne, hogy az utca kellos kozepen torne ram a fosas.
Ugorjak be egy bokorba, kapualjba es szarjak oda?

Delutan elmentem a korzetihez es elmondtam a problemam.
Irt egy igazolas (talan jutok vele valamire) es egy beutalot amivel a reggeli meg forro kakit be kell adnom a Fővárosi és Pest Megyei Mikrobiológiai Laboratórium-ba ahol kivizsgaljak es kideritik, hogy mi lehet a bajom.

Holnap (2014 02. 19.) megyek a munkaugyi kozpontba es megprobalom megbeszelni, hogy helyezzenek at a GMK-hoz ahol 2013 tavaszan, nyaran voltam kozmunkan, mert ott legalabb egy helyen voltam es a WC is elerheto kozelsegben volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése