2014. február 18., kedd

Reggel 8-ra bementem az onkormanyzathoz, hogy elkerjem a nyugdijas berlethez az igazolast, hogy jogosan hasznalom.
Odaadtak es pluszban hozzamvagtak egy papirt amivel az anyagi helyzetem kell igazolnom, hogy jogosult vagyok arra a huszonparezer forintra amit az onkormanyzat utal nekem.
Ok, mondom kitoltom.
Nem, nem, az nem igy megy.
El kell mennem a munkaugyi kozpontba ott adnak egy igazolast amivel vissza kell mennem az onkormanyzathoz es csak az utan vizsgalodnak, stb.
Mondtam a nonek, hogy mar voltam a munkaugyi kozpontban novemberben.
Igen, de az nem az az igazolas, stb.
Eljen...

Mihamarabb el akarom intezni ezt a papirt, mielott kifutok az idobol.
Holnap (2014 02. 19.) reggel rohanok a munkaugyi kozpontba az igazolasert, utana meg megyek az allasiterjura.
Felhivtam a ceget ahova megyek az allasinterjura, hogy kozbejottek hivatalos dolgok es 11 es 12 ora kozott fogok erkezni az interjura, mert sajnos nem tudom mikor vegzek a burokracia utvesztoiben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése