2014. február 25., kedd

Reggel elmentem a kozmunka kozpontba ahova kaptam a "behivom" elmondtam, hogy mi a gondom, bajom, hala az egnek normalisan alltak a dologhoz.
Montak, hogy menjek at a masikba hatha at tudnak venni.
Atmentem a masik kozpontba.
Elmondtam, hogy mi a helyzet, ok varjak megnezik mit tudnak tenni.
Sajnos nem tudnak csinalni semmit, mert vissza kell menni abba a kozpontba ahova kaptam a "behivot" es ott kene inteznem, elernem, hogy betelt a hely es igy tovabb.
Ok, vissza az eredeti helyre.
Hopsz csikar a hasam, gyorsan hazarohantam (nincs tolunk messze a kozpont kb. 5-600 meter).
Hasmenes utan rohanas ki a buszmegalloba, mert meg pont elerem a buszt.
Vissza a "behivos" kozpontba, elmondtam mi a helyzet, megkerdeztem, hogy ra lehet irni a papirra, hogy betelt.
Nem lehet rairni, de elkuldott az uzemdokihoz aki majd megvizsgal es eldonti, hogy mi lesz velem.
Rohanas a szakrendelobe az uzemdokihoz.
Bejutok, elmondom mi a bajom, jol leszur (jogosan), hogy miert nem elobb mentem a korzetihez a bajommal.
Kozben megmeri a vernyomasom ami 158 / 86 szerintem magas, de nem is csodalkozok rajta, siettem ahogy tudtam, buszmegallo, rendelo, fel a masodikra a lepcson, a varoban idegesen toporogtam, mint a tojosgalamb.
Rairta a papiromra, hogy ideiglenesen 2 honapig alkalmatlan.
Kozben jol ramijesztett valami virusos belhuruttal meg, hogy lehet ennek lelki okai vannak, ki kell vizsgaltatni, valami bakterium tenyesztes, gasztroenterologia, stb.
Irt egy papirt a korzetinek, hogy mire kene beutalni, majd mondta, hogy ket honapon belul juttassam vissza a leleteket a szakrendelobe neki.
Osszeszorult seggel es gyomorral mentem vissza a kozmunka kozpontba vinni a hirt, hogy mi a helyzet.
Ott lefenymasoltak a papirjaim es mondtak, hogy azokat elkuldik a Munkaugyi Kozpontba, a tobbivel egyelore ne foglalkozzak.

Szoval most lesz par korom a kulonbozo dokiknal.
Vegere kell jarni ennek, mert nem normalis, hogy reggelente megy a hasam es 2-3 naponta is van egy fosas rohamom.

A dokino megkerdezte, hogy hany kilo vagyok, kozoltem, hogy 90-95.
Erre epesen megjegyezte, hogy mas fogyni szokott a fosastol, maga meg felszedett (egy eve kb 85 kg voltam).
Majdnem visszavagtam, hogy de viccesnek tetszik lenni, de inkabb csondben maradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése