2014. február 19., szerda

Reggel het utan par perccel erkeztem a munkaugyi kozpont ele es elso voltam a sorban.
Kb. fel nyolcig egy teremtett lelek se jott.
Csodalkoztam, mert olyankor mar tizen, tizenoten szoktunk a sorban allni.
Aztan lassan osszegyultunk, de nem annyian, mint amit regebben tapasztaltam.
Viszonylag gyorsan elment az ido, beszelgettunk a sorban.

Benn az ugyintezo nonek elmondtam a problemam, hogy mi a gondom es szeretnem ha olyan helyen melozhatnek ahol elerheto kozelsegben van egy WC.
Mondtam, hogy:
- a kozmunkat nem az ordogtol valo dolognak tartom, ha mar az ember tartja a tenyeret akkor vissza is kell adni, nem csak elvenni.
- itt es itt meloztam kozmunkaskent es szeretnek ujra oda vagy legalabb fedett helyre kerulni.
-szivesen (ok ez egy picit tulzas volt) megyek kozmunkara, mert jelenleg az onkormanyzattol kapott penz es a kozmunka az egyetlen beveteli forrasom.
Eleg pozitivan allt a problemamhoz es mondta, hogy megnezi a kollegat aki kiosztja a kozmunkakat, hogy hol van.
Sajnos nem volt benn, igy abban maradtunk, hogy menjek el a kikozvetitett cimre es ha ott nem sikerul athelyeztetnem magam akkor jojjek vissza a munkaugyi kozpontba es valamit kitalalnak, csinalnak.

Rakerdeztem arra is, hogy mi a szankcio ha nem vallalom el a kozmunkat, akkor 60 napig kikerul az ember a rendszerbol, fizetheti maganak a TB-t es kap egy bejegyzest a neve melle.

Most nagyon remenykedek benne, hogy jovo het kedden (2014 02. 25.) sikerul elinteznem a dolgokat, ha nem akkor szerdan (2014 02. 26.) rohanok vissza a munkaugyi kozpontba es ott probalok meg megmozgatni minden szalat az ugy erdekeben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése