2014. március 6., csütörtök

Kicsit sok volt erre a hetre az izgalombol amit a gyartashibas csaladom okozott nekem.

Hetfon (2014 03. 03.) az ocsemet vittek el a mentok szenmonoxid mergezes gyanujaval.

Az egesz ugy kezdodott, hogy mult het szombaton (2014 03. 01.) bejelzett a szenmonoxid erzekelo az ocsemnel.
Erre lejott az anyamhoz es ott halodott hetfoig.
Hetfon hazaestem es mindenkit elkuldtem a halalba, hogy ezzel nem lehet szorakozni, a szenmonoxid mergezesbe nem lehet kicsit belehalni abba kurvara bele lehet halni.
Miutan rekedtre uvoltottem magam kihivtuk a mentoket, a mentok a tuzoltokat.
A tuzoltok raneztek a turbo cirkora es megnyugtattak minket, hogy nincs CO szivargas, de a CO erzekelo lejart es cserelni kene!
Mint kiderult a CO erzekeloknek is van egy szavatossaga ami a keszulek hatuljan fel van tuntetve es utana mar nem az igaz a keszulek!
Szoval ocsemet elvittek a korhazba, otthon maradtam anyammal.
Erre az mutterom szerda (2014 03. 05.) ejszaka valamivel "megmergezte" magat.
A tobbit mar leirtam.

Az ideigeim meg rongyokban lognak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése