2014. március 17., hétfő

Ma Samsung Galaxy Note 3 tok napom volt.

Jottem hazafele es a kornyezo utcakban osszefutottam a postassal aki szolt, hogy csomagom jott.
Elkerte a szemelyi szamom, alairtam a megfelelo helyen es atvettem a csomagot.

Kibontottam es benne volt a SPIGEN SGP Bounce Case SERIES for Samsung Galaxy Note 3 fekete tokom es mellette egy ajandek folia.
Elege meg voltam lepodve, mert nem gondoltam volna, hogy Kinabol ilyen hamar ideer a csomag (tobb hetet irtak a szallitasi idonek).
Kicsit csuszos a tok fogasa, de nem rossz, talan idovel ragadosabb lesz.

Haza ertem, nyitom ki a postaladat es egy csomag fogad.
Kinyitom es a bo masfel honapja megrendelt es azota felig elfeledett, felig lemondtam rola Antiskid Protector iface Hard Case Cover Shell For Samsung Galaxy Note 3 fekete tok fogad.
Eloben sokkal szebben nez ki, mint a kepen, ott nagyon sapadt szine van a feketenek.
Kellemes fogasa van, hiaba csillogo muanyag a hata a toknak kellemesen "ragad" a kezben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése