2014. március 31., hétfő

Mit ne mondjak izgalmas delem volt.

Indulok befele munkaba a biciklivel, megalltam az egyik boltnal valamit megnezni es valami furcsa sziszegest hallok hatulrol.
Leszallok a bringarol es nehez, hogy mi ez a sziszeges.
Es mit latok?
Egy onmetszo csavar all ki az atszuras vedelmes hatso gumimbol es szokik a levego a tomlobol.

Ilyen csavar furodott a gumimba.
 
Azt hittem ott azonnal szetbasz az ideg.
Kihuztam a gumibol a csavart es mint az orult rohantam haza.
Hala az egnek meg volt otthon a defekt javito folyadekbol.


Felforditottam a bringat, kiszedtem a szelepet a tomlobol belepasziroztam a trutyit a belsobe, felfujtam a belsot, megforgattam a kereket es a cucc betomitette a lukat.
Rohantam a furdoszobaba kezet mosni, utana meg mint az orult tekertem be a meloba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése