2014. március 25., kedd

Mult het szerdan vagy csutortokon (2014 03. 19. 2014 03. 20.) lattam a hirdetest, hogy bolti eladot keresnek targoncas jogositvannyal.
Gondoltam beadom ha mar megvan a targoncas jogositvanyom akkor miert ne.
Csutortokon (2014 03. 20.) felhivtak, hogy mikor erek ra, mondtam, hogy a pentek (2014 03. 21.) az jo nekem.
Bementem penteken a beszelgetesre, vittem magammal a jogositvanyom, papirjaim.
Elbeszelgettunk es abban egyeztunk meg, hogy meg aznap visszahivnak, hogy mire jutottak.
Alig telt el egy ora a beszelgetestol es hivtak is, hogy ram esett a valasztasuk, hetfo (2014 03. 24.) vigyem be a papirjaim es megirjak a munkaszerzodesem.

Hetfon bevittem a papirjaim, kitoltottem par papirt es megbeszeltuk, hogy ma reggel 3/4 6-kor kezdek.

A beosztasomrol csak annyit tudok, hogy ezen a heten delelott melozok szombat, vasarnap is.
A jovo heten meg delutanos vagyok es akkor szabad a hetvegem.
A tobbi meg homalyos, mert ket ember teljesen mast mondott.
Az, hogy meddig kell benn maradni nem nagyon foglalkoztat, mert bringaval kb. 10 percre vagyok a bolttol.
Max. faradt leszek.

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok!

    Remélem ez a munkahely beválik majd, és szívesen fogsz dolgozni járni, jó kollégák közé.

    VálaszTörlés