2014. március 7., péntek

Ügyfél beszélgetések 1

Ügyfél: Ha nem használom az autót, akkor is kell fizetni a kötelező biztosítást?
Operátor: Igen, addig amíg ki nem vonják a forgalomból, vagy el nem adja az autót.
Ügyfél.: Aha..... Nem érdekli véletlenül egy 23 éves Skoda?


Operátor: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?

1. Ügyfél: Jaj, várjon egy kicsit, fel kell dugnom a telefont!
2. Ügyfél.: HRF a rendszámom, mint Hülye-Rendőr-Főnök.
3.Ügyfél: 60 éves vén farok vagyok és megváltozott a születésem dátuma...
4. Ügyfél: Mondom a kötvényszámot, itt van a kezemben, csak elmegyek érte...
5. Ügyfél: 82 éves vagyok. Múlt héten volt egy ütközetem...
6. Ügyfél: Jó napot kívánok, volna egy óriási problémám: tegnap vettünk egy új Renault-t... Bár mondjuk ez nem is olyan nagy probléma...
7. Ügyfél: Jó napot kívánok, van egy autó az apám nevén. Én az apámnak vagyok a fia...
8. Ügyfél: Én a Szabó Jánosné férje vagyok...
9. Ügyfél: Az autó rendszáma: B, mint Béla, X, mint Xanax....
10. Ügyfél.: ... H, mint Helemér.
11. Ügyfél: .... K, mint Károly, D, mint Dénes, X, mint Sex.
12. Ügyfél.: Halló. Már próbáltam hívni magukat, de a szóbeszéd után nem jött semmi...
13. Ügyfél: .... Ezen a papíron nem lehet elmenni!
14. Ügyfél: Várjon egy kicsit, mondom a kötvényszámomat, csak meg kell keresnem.... (matat, majd beleszól) Halló. El tetszett menni?
15. Ügyfél: XY vagyok "érdeklődni szeretnék, hogy kaptam önöktől két papírt, és ami azt se tudom, hogy micsoda, vagy hogy, vagy mi, vagy mi van, és hogy ezek micsodák és hogy mi van, hogy hogy van, vagy mi van".
16. Ügyfél: Önöknél van a kötelező feleség biztosításom...
17. Ügyfél: Nahát, megint egy emberrel beszélek. Az előbb is így volt, csak akkor egy nő vette fel....
18. Ügyfél: Nem értem, hogy miért küldözgetik a csekkeket, amikor az autó már rég ki lett vonva idegesen a forgalomból!

Operátor: Milyen típusú biztosítása van?
Ügyfél: Boros Ernő típusú....
Operátor: Mi a rendszáma?
Ügyfél: Tudom azt is mondani, és a kötvényszámot is!
Operátor: Köszönöm, mi a rendszáma?
Ügyfél: Mondom a kötvényszámot....
Ügyfél: A rendszámom: DLP.
Operátor: Sajnos nem találom... betűzné?
Ügyfél: Déelpé! Nem igaz, hogy nem érti!!!!
Operátor: Pedig nem találom. Kérem, betűzze nevekkel!
Ügyfél: Dénes, Lóbelt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése