2014. április 16., szerda

Elmentem az allasinterjura, a kezembe nyomtak egy tesztet, hogy toltsem ki, amire raneztem es egybol levagtam, hogy ezzel a ceggel (akik melost keresnek) mar volt dolgom 2013 nyaran.

Par perc mulva megjelent egy fejvadasz csajszi es elmondta, hogy melyik cegrol van szo (jol tippeltem).
Tovabba elmondta, hogy:
- egy, masfel honapra keresnek embert, havi kb. 80 ezer forintert.
- egyszerusitett foglalkoztatasban lennek bejelentve. Magyarul nem fizetik a TB-t, csak a penzt nyomjak az markaba, a tobbit a parasztja ugy intezi ahogy akarja.
- hetente van fizetes.
- ha ugyes az ember akkor allandora is felvehetik.

Meghallgattam amit mondott a csajszi es eljottem.
Miert?
80 ezer kezbe es abbol meg fizesse is az ember a TB-jet (havi 7200 Ft).
Ha ennyire szarrago egy ceg az mar reg nem jelent jot.
Ha nem kepesek normalisan bejelenteni az ember egy hatarozott ideju munkaszerzodessel az mar nekem gyanus.
A ceg ha nem is alladoan, de eleg sokszor keres embert, ami szinten gyanakvasra ad okot.
"Ha ugyes az ember akkor allandora is felvehetik", ezt a szoveget lehet, hogy egy keteves beveszi egy tapasztaltabb ember mar nem.

Szoval meghallgattam a szoveget es eljottem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése