2014. április 29., kedd

Kb. fel 11-re ertem a vizsgahelyszinre es mar voltunk vagy szazan.
Azt hittem elajulok mikor meglattam, hogy mennyien vagyunk.

Vegul is nem volt valami nagy izzasztas a vizsgan.
Elotte atvettuk egy oktatoval a teteleket, aztan elkezdodott a vizsga.
Hala az egnek az elso 30 vizsgazo koze kerultem es kb. 20-25 perc alatt levizsgaztam.
Egy vizsgaztato ket embert vizsgaztatott igy tulzas nelkul mondhatom, hogy gyakorlatilag kozosen vizsgaztunk le a masik vizsgazoval.
Vizsga utan mar csak arra kellett varnom, hogy a titkarno a netrol kinyomtassa az okmanyt amivel bizonyithatom, hogy letettem a vizsgat es 2014 05. 31-e utan is munkat tudok vallalni, mint szemely es vagyonor.
Ezen felul ha meg kell hosszabitatnom a vagyonor igazolvanyom akkor ennek a papirnak a hiteles masolataval kell elmennem a lakohelyem szerinti rendorsegre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése