2014. április 15., kedd

Tegnap (2014 04. 14.) voltam a probamunkan es kb. fel ora utan otthagytam a francba.
A beszelgetesen a fonok elfelejtett jo par dolgot kozolni, hogy:
- hajnali otkor van a munkakezdes.
- hetvege, szabadnap az nincs, kerni kell szabadnapot es esetleg megkapja az ember.
Mint kiderult a targoncan nincs fek, pontosabban van csak ketszer kell ralepni a fekre mire egyszer megall.
Fasza, elemugrik valaki es vagy elutom vagy megussza es idoben meg tudok allni.
Megkoszontem a lehetosege es eljottem.
 

2 megjegyzés:

  1. A korábbiakkal kapcsolatban is: nem tudom ezen a munkaidőn miért rugózol ennyit.
    Én ugye tudod mit dolgozom, de még a büdös életben nem álltam fel a munkaidő végén pontosan, sőt inkább 1 akár 2 órát tovább maradtam, és más cégeknél, akikkel kapcsolatban vagyok (nem IT) sem tapasztaltam azt, hogy a munkaidő vége szentírás, sokszor 1-2-3 órát is tovább vannak az emberek, akár még este is, ilyen időket élünk. Ha meg kell csinálni, meg kell, vagy majd megcsinálja más.

    A hétvége szintén ez, ha dolog van "bemegy" az ember, megcsinálja amit kell, aztán kalap. Otthon is lehet üldögélni, de inkább keresni kell egy olyan melót, amiben az ember jól érzi magát, és nem zavarja, hogy akár 1-2 órát is rá kell húznia, nem olyan nagy áldozat, nem hiszem, hogy az az 1-2 óra nagy érvágás, vagy olyan irgalmatlan hasznosat csinálnál abban az időben otthon.

    Én úgy gondolom, hogy ennyit talán megér az, hogy az embernek fix munkája van, a főnök is jobban kedvel, ha nem azt látja, hogy az órát nézed -ezt ha főnök lennék én is baromira kiakadnék ezen. Ez lehet a nyomdában ment, de amit én tapasztalok, az az, hogy ez sehol nincs így, legyen az egy Spar pénztáros állás akár.

    Szabadságon is ritkán vagyok- de tudod mit- nem is nagyon szeretek lenni, 1-2 nap után már hiányzik a meló- az alkotás, és alig várom, hogy újból belekezdjek valami hasznosba, ne csak a lábam lógassam- ebből ugyanis semmi nem keletkezik.

    Lehet ez az egész azon múlik, hogy a munkád csak a pénz miatt van, vagy szereted is csinálni, és pont nem érdekel a munkaidő.

    Ezt most nem kioktatásként írtam, csak szerintem kicsit nyitottabbnak kellene lenned ebben a kérdésben, jelenleg te vagy abban a helyzetben, hogy be kéne vállalni szinte bármit ami pénzt hoz - időd mint a tenger-, közben meg megtalálni a végleges állást, ami kitart 10-en x éven át.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben igazad van.
      Lehet en vagyok vaskalapos, de megszoktam, hogy egy munkahelyen addig dolgozok amig szol a munkaidom, ha utana meg orazok akkor azt fizessek meg.
      Nem a ket szep szemukert maradok benn.
      Mas...
      Mi a francnak van a 2 muszak ha tulorazni kell?
      Fektessek le, hogy 8-10-12 ora akkor addig melozok, ne pedig azzal takarozzanak, hogy tulora lehetseges.
      Vannak normalis munkahelyek ahol erdekes modon el tudjak vegezni a melot 8 oraban vagy megmondjak az elso beszelgeteskor, hogy igy es igy kell bejarni melozni, nem pedig maszatolnak.

      Törlés