2014. május 26., hétfő

Mar fel nyolckor az OEP kapuja elott toporogtam, az elso voltam a sorban.
Nem akartam ugy jarni, mint anno egyszer jartam a Munkaugyi Kozponttal, hogy nyitasra mentem (08:30) es a sor vege bo 50 meteren keresztul kigyozott.

Felmentem az elso emeletre, kaptam sorszamot, elso voltam a varakozok kozott.
Elmondtam, hogy az az europai biztositasi kartyat szeretnem elintezni, mar megrendeltem neten keresztul, de mire kikuldik addigra en mar hetedhet hataron tul leszek es sajnos az most nem opcio.
Mondtak, hogy mar feladtak a postara, de meg tudtak buvolni a rendszert, hogy ne postazzak ki.
Mondtam nekik, hogy igazan kiirhattak volna a netes igenylesnel, hogy mennyi idobe telik az atfutasi ido.
A lenyeg, hogy a kartyat sikerult elinteznem kb. 20 perc alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése