2014. augusztus 19., kedd

A KÖKI Terminál-ban levo Euronics-ban neztem a tablethez tokot, vegul is talaltam egy Gerilla 9 collos tokot, a 8 collos nem jo, mert a tablet 8.4 collos.


Beleprobaltam a tokot, picit lotyogott benne, de nem volt veszes.

Aztan atmentem a Tesco-ba, hogy ott is megnezzem a tokokat, de nem talaltam olyat mi jo lett volna.
Bevasaroltam es szerencsemre a rossz mozgolepcson mentem fel a masodikra, hogy megvegyem a Gerilla tokot amikor egy kina kacatokat arusito kis boltba botlottam ahol arultak mindenfele tokokat a telefonokhoz es az egyik sarokban voltak tablet tokok is.
Talaltam egy neoprenbol keszult tokot amibe szepen belefer a tablet.
Igaz kicsit jobbra, balra lotyog benne keszulek, de ez legyen a legkisebb bajom.
1500 forintbol megusztam a tok vasarlast.
Igy nez ki, csak teljesen fekete.


Szerintem meg veszek a tabletre egy szilikon vedotokot, mert valami hihetetlenul csuszos a burkolat rajta.
Ilyet neztem ki 2990 forintert.


Megrendelhetnem kinabol szar, hugy arban csak most egyaltalan nincs idom arra, hogy megvarjam mire kipostazzak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése