2014. augusztus 21., csütörtök

"Losty2014. augusztus 21. 7:08

Kifejtem kicsit, mert nem jól jött le a hozzászólás lényege:
Nem faszméretés ez, csak annyit akartam közölni, hogy hasonló, nagyobb felbontást a másik oldal remek akk idővel kezel tablet formában, ezért meglep a 6-7 óra. Főleg azért mert telefon esetében pont fordítva van, a samu vitathatatlanul jobb akk idővel rendelkezik mint az iPhone.
Én tehát nem feltétlen a hardware-re gondolok pusztán mint akk zabálás, hanem inkább osre. Tehát itt a "szarrá optimalizált hardver, szoftver" alulmarad.

Én azt várnám, hogy tablet fronton is sokkal jobb akk időt érnek el, hasonlóan a telefonokhoz, ezért meglepő a 6-7 óra, ami olyan csökkenés, ami pár ppi miatt nem feltétlen éri meg, ha tényleg nem annyira veszi észre az ember.
Válasz Törlés"

Csutkara meg nem meritettem le soha az akkumulatort.
Az uzemido sokban fugg a hasznalattol, fenyerotol (en pl. nem szeretem ha kiszurja a szemem a kijelzo).

Lehet beneztem az akkumulator idot, mert a kulfoldi oldalak kb. 10-11 orat irnak konnyed hasznalat (netezes, konnyed jatek, email nezes) mellett.
En meg nyuztam a gepet rendesen, telepitettem ra a programokat, belaktam a rendszert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése